Új jelszó kérése
Termék részletek


Ügyfélhívó rendszer

Ügyfélhívó rendszer
  • Ügyfélhívó rendszer
  • Ügyfélhívó rendszer

Ha kérdése van (raktárkészlet, aktuális gyártási-szállítási idő, stb.), megrendelés előtt vegye fel velünk a kapcsolatot! ertekesites@straussmetal.hu

 

  • Ügyfélhívó rendszer

    Hatékony ügyfélkezelés

    Ideális megoldás az ügyfelek irányítására. Folyamatosan növeli az előreláthatóságot/ tervezhetőséget, nemcsak a cég, hanem az ügyfelek számára is, csökkentve ezáltal a felek közötti feszültséget. Segít továbbá az eligazodásban. Mindez egy hatékonyabb, minőségi ügyfélirányítást eredményez.

    Ügyfélhívó rendszerünk korszerű, költséghatékony és egyénre szabottan fejleszthető. Használható minden olyan helyen, ahol a lakosság ügyeinek intézése folyik és a sorban állás a hagyományos módokon már tarthatatlan. Rendszerünket elsősorban állami szervek, bankok, takarékszövetkezetek, szolgáltatók, ügyfélkapcsolati irodák, posták, gyógyszertárak, orvosi intézmények részére ajánljuk.

    A rendszer elemei:
    • Helyi sorszámkijelzők ügyfélirányításra, melyek az adott helyhez (pl. ablakhoz, rendelőhöz) való hívást biztosítják.
    • Központi kijelzők: sorszámok, reklámok, egyéb információk egyidejű megjelenítésére. Új híváskor a kijelzőn megjelenik a hívó szoba, vagy ablakszáma, illetve a hívott fél sorszáma hangjelzés kíséretében.
    • Ügyintézői hívópult: egyszerűsített hardveres berendezés új ügyfelek hívására, illetve az ügyletek lezárására
    • Szoftveres ügyintézői hívópult: összetett ügyintézői feladatok kezelésére (ügyintézői PC munkaállomást igényel)
    • Statisztikai és monitoring szoftver modulok: az ügyfelekkel, az ügymenettel és az ügyintézőkkel kapcsolatos adatok folyamatos nyomon követésére, statisztikai adatok, riportok készítésére és elemzésére.
    A rendszer működése:

    Az ügyfélhívó terminál kijelzőjén megjelenő menüből az érintő képernyő használatával az ügyfél könnyedén kiválaszthatja a kívánt szolgáltatást. A terminál kinyomtatja és kiadja a jegyet, mely legalább a kiválasztott szolgáltatást és az ügyfél sorszámát tartalmazza. A jegyen opcionálisan sok egyéb hasznos információ is feltüntethető (pl. várakozók száma).

    Amint az adott szolgáltató munkatársa készen áll az új ügyfél hívására, az ügyintézői hívópulton keresztül jelzi azt a kiszolgálónak. Ekkor az intézményben elhelyezett központi kijelzőkön és az aktuális helyi sorszámkijelzőn megjelenik a következő behívott ügyfél és a kiszolgáló pult sorszáma.

    Kiváló lehetőség a leghatékonyabb ügyfélirányításra és statisztikák készítésére! Rendszerünk lehetőséget nyújt az irodák megszervezéséhez, pl.: nyitvatartási idők, ebédszünetek, foglalkoztatottak számának legideálisabb kialakítására.


  • Cikkszám
    SMUGYFH
Webáruház készítés